Vesileikkaajaa haetaan vakituiseen työsuhteeseen

SP stainless Oy hakee Toivalan tehtaalle Siilinjärvelle työntekijää vesileikkauspisteeseen. Yritys valmistaa ruostumattomasta ja haponkestävästä teräksestä putkistoja ja putkiston osia mm. prosessiteollisuuteen. SP stainless Oy tunnetaan tinkimättömästä laadusta ja luotettavista toimitusajoista.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen hyvän asenteen omaavaa ruostumattomien ja haponkestävien putkien ja levyjen vesileikkaajaa. Aikaisempi kokemus CAD-ohjelmasta tai vastaavasta katsotaan eduksi, samoin perushyvät IT-taidot on plussaa. Metallialan koulutus on etu, mutta hyvä asenne, oppimisen into ja tekemisen meininki ratkaisee. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Tarjoamme sinulle hyvät työedut (mm. kattava työterveyshuolto, hieronnat) ja uudet, modernit työtilat sekä mukavan työyhteisön.Työtekijä koulutetaan tehtävään. Palkkaus sopimuksen mukaan.

Lämpimästi tervetuloa SP STAINLESS Oy:n teräksen lujaan jengiin mukaan!

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi osoitteeseen krista.kuosmanen@spstainless.fi     31.8 mennessä. Lisätietoja Krista p.040 195 0425

09.08.2018 09:07

Suomen vahvimmat 2018

SP stainless Oy on saanut Suomen Vahvimmat -sertifikaatin v. 2018.

Kiitokset koko henkilöstöll ...

08.11.2018 | Lue lisää »

Vesileikkaajaa haetaan vakituiseen työsuhteeseen

09.08.2018 | Lue lisää »

Menestyjät 2018

07.06.2018 | Lue lisää »

Vapun vietossa...

Molemmat toimipaikkamme viettävät kiireisen kevään jälkeen ansaittua huilia ja pidä ...

26.04.2018 | Lue lisää »

Hyvää joulua...

ja onnellista uutta vuotta 2018!

Kiitos kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppane ...

22.12.2017 | Lue lisää »