Asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen

 

Hyvä asiakkaamme,

 

haluamme kehittää toimintaamme ja palvella teitä jatkossa entistäkin paremmin. Olemme toteuttamassa

yrityksemme kannalta isoa toiminnankehitysprojektia, jonka myötä keräämme tietoa

asiakaskokemuksistanne ja palveluista, joita toivotte meiltä saavanne jatkossa.

 

Kysely on tarkoitettu kaikille yrityksemme kanssa suoraan tai välillisesti toimiville henkilöille

osastosta riippumatta (esim. hankinta, taloushallinto, myynti tai tuotanto). Mitä useampia vastauksia

saamme, sen paremmin voimme arvioida ja kehittää omaa toimintaamme vastamaan tulevaisuuden

tarpeitanne. 

 

Mikäli et ole saanut kyselyä sähköpostilla ja haluat osallistua kyselyyn, otathan yhteyttä kehitysinsinöörimme Hanneleen (yhteystiedot alla).

 

 

Hannele Ranta

Kehitysinsinööri

SP Stainless Oy

+358 44 7913195

hannele.ranta@spstainless.fi 

25.05.2020 13:07

Asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen

 

Hyv&aum ...

25.05.2020 | Lue lisää »

Verkkolaskutustiedot

 

Hyvä asiakas ja yhteistyökum ...

12.11.2019 | Lue lisää »

Alihankinta 2019, 24.-26.9 Tampereella

17.09.2019 | Lue lisää »

HAUSSA TERÄKSENLUJIA AMMATTILAISIA JOUKKOOMME!

Etsimme sinua HITSAAJA, joka ...

10.01.2019 | Lue lisää »

Hyvää Suomen Itsenäisyyspäivää!

Toivalan ja Savonlinnan tehtaat ovat kiinni 6.-7.12.2018.

 

Toivotamme kaikille hyvä&a ...

05.12.2018 | Lue lisää »