Asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen

15.5.2020

Hyvä asiakkaamme,

haluamme kehittää toimintaamme ja palvella teitä jatkossa entistäkin paremmin. Olemme toteuttamassa yrityksemme kannalta isoa toiminnankehitysprojektia, jonka myötä keräämme tietoa asiakaskokemuksistanne ja palveluista, joita toivotte meiltä saavanne jatkossa.

Kysely on tarkoitettu kaikille yrityksemme kanssa suoraan tai välillisesti toimiville henkilöille osastosta riippumatta (esim. hankinta, taloushallinto, myynti tai tuotanto). Mitä useampia vastauksia saamme, sen paremmin voimme arvioida ja kehittää omaa toimintaamme vastamaan tulevaisuuden tarpeitanne. 

Mikäli et ole saanut kyselyä sähköpostilla ja haluat osallistua kyselyyn, otathan yhteyttä kehitysinsinöörimme Hanneleen (yhteystiedot alla).

Hannele Ranta
Kehitysinsinööri
SP Stainless Oy
+358 44 7913195
hannele.ranta@spstainless.fi