Toiminnanohjauksemme uudistuu

19.8.2021

Hyvä asiakkaamme tai yhteistyökumppanimme 

Toiminnanohjauksemme uudistuu lokakuun alussa ja se aiheuttaa muutoksia toimitus- ja vastaanottotoiminnoissa. Pyrimme minimoimaan vaikutukset ennakoimalla sekä varautumalla muutoksen tuomiin haasteisiin. 

Siirtymävaiheessa 30.9.-4.10.2021 emme tee toimituksia emmekä vastaanota materiaaleja.  

Olemme teihin yhteydessä 29.9.2021 mennessä, mikäli tilauksienne toimituksia osuu siirtymävaiheeseen ja niitä joudutaan siirtämään. Myyjämme ovat asiasta jo mahdollisesti kanssanne sopineet.  

Muutokset tulevat teille näkyviksi 5.10.2021 alkaen, kun verkkolaskutuksemme muuttuu ja dokumenttien ulkoasu uudistuu. Uudistukset asiakaskohtaisissa dokumenteissa ovat kosmeettisia ja niistä löytyy edelleenkin tarvitsemanne tiedot kuten ennenkin. 

Voitte olla yhteydessä tarvittaessa omaan yhteyshenkilöönne, mikäli jokin asia huolettaa teitä! 

Tiedotamme aiheesta tiiviimmin syyskuun aikana verkkosivuillamme. Teräksenlujatiimi varmistaa jatkossakin tilaustenne ja toimitustenne sujuvuuden!  

Arto Koljonen 
Toimitusjohtaja 
arto.koljonen@spstainless.fi