
Strategia
Strategiakausi 2019–2021

Strategia 2021 ohjaa toimintaamme. Haluamme olla jatkossakin Suomen laadukkain ja luotettavin erikoismateriaaleja hitsaava konepaja ja hyvä yhteistyökumppani asiakkaillemme, henkilöstöllemme sekä toimittajillemme ja muille sidosryhmille. Päivittäisen toiminnan perusta on tahto tehdä jokainen tuote ja palvelu täydellisesti. Panostukset tiedon digitalisointiin, automatiikkaan ja robotiikkaan sekä henkilöstöön antavat meille tulevaisuudessa mahdollisuuksia kehittyä ja lisätä osaamista erikoismateriaalien parissa.

Ihmiset
Työyhteisö tukee työkykyä ja työhyvinvointia.
Kehitys
Kehitämme osaamistamme ja luomme jatkuvan kehittymisen kulttuuria, joka mahdollistaa seuraavat kasvun askeleet.
Luottamus
Pidämme sen, minkä lupaamme – asiakkaillemme, henkilöstöllemme ja sidosryhmillemme.
Laatu
Teräksenlujaa laatua kaikissa prosessin vaiheissa.
Laatu- ja TTT-politiikka
Yrtyksen toiminta ja johtaminen perustuu laadun, työturvallisuuden ja työterveydestä lausuttuun politiikkaan, joka ohjaa kaikkea toimintaamme kohti parempaan tulevaisuutta. Alla oleva politiikka on päivitetty maaliskuussa 2022.
Asiakkaat
Sitoudumme toimittamaan oikeaa laatua sovittuun toimitusaikaan, huomioiden toimintaamme koskevat lakisääteiset ja muut vaatimukset. Toimintamme herättää asiakkaissa luottamusta.
Henkilöstö
Meillä on osaava ja ammattitaitoinen henkilöstö, jonka työturvallisuutta, työhyvinvointia ja työssä kehittymistä seurataan ja parannetaan jatkuvasti. Sitoudumme turvallisen ja terveellisen työympäristön luomiseen, riskien vähentämiseen, vaarojen ennalta ehkäisemiseen ja poistamiseen. Kuulemme ja osallistamme henkilöstöä TTT-asioissa sekä edistämme tervettä organisaatiokulttuuria. Annamme henkilöstölle mahdollisuuden vaikuttaa myös anonyymisti TTT-toimintaan.
Automaatio ja robotiikka
Toimitaan laadukkaammin ja tehokkaammin automaation ja robotiikan avulla. Näin pystymme vähentämään myös työn kuormittavuutta ja edistämään työterveyttä.
Tiedon digitalisointi
Varmistamme tiedon digitalisoinnin kautta laatudokumenttien oikeellisuudesta, ajantasaisuudesta ja tiedon saatavuudesta.
Toimintamme onnistumista mittaamme toimitusvarmuudella ja asiakasreklamaatioilla. TTT-toiminnan onnistumista mittaamme TTT-havaintojen määrällä, tulevalla työkyvyn kehittymisellä sekä terveellä organisaatiokulttuurilla.
