Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskysely 2022

Arvoisat asiakkaamme,   Työskentelemme päivittäin Teitä varten ja se on meille kunnia-asia. Jotta voimme kehittyä, tulee meidän tuntea nykytilanne paremmin. Toteutamme asiakastyytyväisyyskyselyn 1.4.-28.4.2022 aikana ja julkaisemme tulokset toukokuussa 2022.  Olemme lähettäneet kyselyn organisaationne yhteyshenkilöille. Toivomme että lähetätte tämän organisaatiossanne eteenpäin henkilöille, jotka ovat mahdollisesti tekemisissä valmistamiemme tuotteiden kanssa tai asioivat muuten tilauksiin liittyvissä asioissa kanssamme.  Mikäli … Lue lisää

Poikkeustilanne Toivalan tehtaalla

Arvoisa asiakkaamme, SP stainless Oy:n Toivalan tehtaalla meillä on tällä hetkellä poikkeustilanne koronaviruksen aiheuttamien poissalojen takia. Kapasiteettivajeen takia on todennäköistä, että osa toimituksistamme tulee myöhästymään. Myyjämme ovat teihin yhteydessä tarvittaessa. Emme pysty tällä hetkellä myöskään vahvistamaan tilauksia. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme siihen, että haasteista huolimatta teille aiheutuisi mahdollisimman vähän vaivaa asiasta. Asiasta lisätietoja antaa toimitusjohtaja … Lue lisää

Toiminnanohjauksemme uudistuu

Hyvä asiakkaamme tai yhteistyökumppanimme  Toiminnanohjauksemme uudistuu lokakuun alussa ja se aiheuttaa muutoksia toimitus- ja vastaanottotoiminnoissa. Pyrimme minimoimaan vaikutukset ennakoimalla sekä varautumalla muutoksen tuomiin haasteisiin.  Siirtymävaiheessa 30.9.-4.10.2021 emme tee toimituksia emmekä vastaanota materiaaleja.   Olemme teihin yhteydessä 29.9.2021 mennessä, mikäli tilauksienne toimituksia osuu siirtymävaiheeseen ja niitä joudutaan siirtämään. Myyjämme ovat asiasta jo mahdollisesti kanssanne sopineet.   Muutokset tulevat teille näkyviksi 5.10.2021 alkaen, kun verkkolaskutuksemme muuttuu ja dokumenttien ulkoasu … Lue lisää

Asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen

Hyvä asiakkaamme, haluamme kehittää toimintaamme ja palvella teitä jatkossa entistäkin paremmin. Olemme toteuttamassa yrityksemme kannalta isoa toiminnankehitysprojektia, jonka myötä keräämme tietoa asiakaskokemuksistanne ja palveluista, joita toivotte meiltä saavanne jatkossa. Kysely on tarkoitettu kaikille yrityksemme kanssa suoraan tai välillisesti toimiville henkilöille osastosta riippumatta (esim. hankinta, taloushallinto, myynti tai tuotanto). Mitä useampia vastauksia saamme, sen paremmin voimme … Lue lisää